Wednesday, July 22, 2015

budak indon

Pada suatu petang, aku berjalan mengelilingi sepanjang jalan di hospital Besar Alor Setar.

Tetiba aku ter lihat seorang kakak indon sedang bersendirian lalu aku tegur.

"Hai,sorang jer ker"
Lalu die menjawab,
" yer kenapa bang"
aku jawab,

"Takder aper², sajer tegur, sedang nunggu seseorang kawan ker"
die terdiam takder cakap aper²

lepastuh aku ternampak tetek die dalam baju
aku rase die tak pakai baju dalam kot
tetiba adik aku menegang dan meronta untuk keluar
aku dah tak tahan lagi
lalu aku memegang bahu die
die menepis,
die tanye kenapa nih,
aku kate takder aper²

lepastuh tetiba die memegang adikku yang sedang keras
aku resentak sekejap dan menyebabkan aku senak
tetapi kerana aku syok, senak aku pun hilang
kemudian aku pula bertanya kenapa nih

die kata die paham kenape aku berbuat demikian
tanpa menunggu aper² lagi

die mengajak kau masuk ke dalam dom die
Die membaringkan aku diatas katilnya yang empuk
kemudian die terus mencium mulut aku dan kami ber main sup lidah sekejap

aku sudah tidak tahan lagi lalu aku membuka baju die dan aku lihat buah dadanye yang sederhana besar kian membesar
putingnya sedang kemerah merahan
aku menjilat puting teteknya
kiri dan kanan aku sapu bersih

"aaaahhh....sedap...ummpphh..ahhh"

lapas aku puas menjilat tetek budak indon nih aku kangkangkan pahanya dan membuka pantiesnya yang berwarna pink
tetapi die mngapit semula pahanya
nampaknya aku terpaksa buat secara keras
tanpa ditunggu² lagi aku terus memasuk kan adik ku kedalam memeknya

"Bang pelan² bang saya masih virgin lagi bang..aaahhh"

aku mengocak beberapa minit
aku terasa sangat sakit apabila mula² masuk menyebabkan batang aku merah

setelah 5 belas minit dia klimaks dan aku pun klimaks juga
jadi same² klimaks
kemudian kami keletihan dan terus tidur bersame²keesokan harinya aku pun pulang kerumah

sebelum pulang aku mengucapkan terima kasih kepadanya

lalu dia ter:)

sekian

No comments:

Post a Comment